skip to main
|
skip to sidebar
Halighalighaliehaligh
8 Aralık 2009 Salı
Bak çok gevezeysem hadi kapat çenemi.
Bugünu ve dünü Lanetliyorum. Hemde en lanetlisinden. La-net herşeyi bildiğini sanan biyoloji.La-net Matematik.La-net Fizik. (çok ayıp olmuş.)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
İzleyiciler
Hakkımda
Sıçe.
Yediğim şekerleri özgürlüğe kavuşturmaya bayılıyorum.
Profilimin tamamını görüntüle
Blog Arşivi
►
2010
(1)
►
Ocak
(1)
▼
2009
(18)
▼
Aralık
(18)
- Ne yani verdiğimiz değeri alabiliyoruz filan san...
My thoughts are choking on you my dear.
oha oyle bır ruya gordumki. kalkarkalkmaz hemen so...
-ait olamamaktan korkuyorum...*nereye?-hiç bir yer...
şu birkaç günde anladımki ben istemezsem kimse uze...
Yine aklım çoook karıştı.
Başlık yok
Git lütfen git. Sana daha cok bağlanmadan git. Sen...
Hani sen şimdi gideceksin ya..korkuyorsunda bunu d...
Daha demın yazdıgım cok sınırlendım ondandı. Bu ar...
Hani çalışırsın köpek misalı elınden geldıgınce. a...
Anlamak zor bu döngüyü.
Osurunca neden kimse ben osurdum demezki?
Aynısı banda oluyor bu aralar pek sık.
Bak çok gevezeysem hadi kapat çenemi.
Koşkoşkoşkokoşkoşkoşkokoşkokoşkoş
Biz kimya derslerinde hayali marketlere gidip 1 mi...
Boşver zorlama ,konuşmak zorunda değilsin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder